כיצד ייפוי כוח נוטריוני יכול לסייע בעבודה עם בית הדין לעבודה?

|

יפוי כוח נוטריוני

אלן 01/11/16
ערב טוב !
אני מיוצגת כמייצגת את נכדתי בביה"ד לעבודה בעניין של ביטוח לאומי . בכל פעם הנכדה נאלצת להופיע אתי , למרות שהיא לא בקיאה בנעשה וזאת מפאת חוסר זמן (עובדת הרבה שעות ומטופלת ב- 2 פעוטים) . 
ושאלתי , האם ע"י ביצוע יפוי כוח נוטריוני , נפתור את בעיית התייצבות הנכדה ? הנכדה בביה"ד אינה מעורבת ואינה מתערבת בנעשה כלל . 
אציין הנושאים בהם אנו דנים הם : דמי לידה ודמי אבטלה .

אשמח לקבל תשובה בהקדם . תודה ויום טוב . 

לא שייך לדיני עבודה. פני לפורום הרלוונטי

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 04/11/16


בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן