מהו יפוי כוח הנדרש למכירת דירה לתושב חו"ל?

|

יפוי כוח למכירת דירה

מיכאל 29/11/09
שלום אני חי בארגנטינה כבר קרוב ל 7 שנים , ויש לי דירה בישראל שאני מעוניין למכור , אני רוצה לעשות יפוי כוח לאחי , השאלה שלי היא איזה יפוי כוח אני צריך ? צריך ללכת לקונסליה שתאשר את היפוי כוח ? יפוי כוח נוטריון או רגיל ? האם יש לי הטבה כל שהיא שאני לא חי בישראל יותר מ 7 שנים ? אני צריך לשלם אל כל המיסים שצריך או לא ?
בתודה מראש

יפוי כוח לתושב חו"ל

|עו"ד עזרא שרון 30/11/09
על יפוי הכוח להיות מאומת בפני קונסול ישראל בחו"ל
אין הטבות בשל היותך תושב בחו"ל

בברכה,
שרון עזרא, עו"ד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן