האם עובד שעתי זכאי לתשלום עבור ימי חג לאחר 3 חודשי עבודה?

ימי שבתון וחד לעובד שעתי

אייל ברנר 15/10/21
אני עובד כשכיר על בסיס שעתי החל מיום 7.2 ,כרגע עם ותק של 8 חודשים.
א. הבנתי שעובד שעתי זכאי לתשלום בעבור ימי חג במידה והשלים 3 חודשי עבודה, ועובד יום לפני החג ואחריו. האם לאחר שהשלים 3 חודשי עבודה וממשיך לעבוד הוא זכאי לתשלום ימי החג שלא שולמו ב 3 החודשים הראשונים?
ב. במידה ויום העצמאות יוצא ב 3 חודשי העבודה הראשונים האם העובד זכאי לתשלום עבורו?

תשלום ימי חג לעובד שעתי

עו"ד נטלי אבני מנהלת 18/10/21

מגיע תשלום רק אחרי 3 חודשי עבודה.

לא מגיע תשלום רטרטאקיבית.

יום העצמאות נכלל בימי החג על אף שמדובר ביום שבתון.

מנהלת פורום דיני עבודה

הכרמל 1, אור עקיבא

052-343-9599

Nataly@avni-lawoffice.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן