מי יכול למלא את הטופס לבקשה לבדיקה רפואית לקביעת מוגבלות בניידות?
טופס "בקשה לבדיקה רפואית לקביעת מוגבלות בניידות"- מה זה רופא אישי?
קצבת ניידות
17/06/26
שלום רב,
עזרכתן.
יש לי טופס " בקשה לבדיקה רפואית לקביעת מוגבלות בניידות" ברור לי שיש חלק שאותו רופא צריך למלא.
הבעיה שהייתי אצל אורתופד בקופ"ח והוא אמר שלא ממלאים טפסים כאלו...
אז מי ממלא?
מנסה להתקשר לטלפונים שרושמים בדף. "לשכות הבריאות" ואין מענה מאף אחד. הטלפון מנותק.. זה תמוהה כי לפני כמה ימים אמרו בדיוק ימים ושעות.. שום מספר משום לשכה לא עונה.התקשרתי גם *5400 אין רובריקה לבחירה.
אפשר עזרה מכן? האם זה אורתופד קופ"ח או רופא שמשלמים לו בפרטי לכתוב חו"ד?
אני לא מבינה את ההתנהגות של אורתופד בקופ"ח.
שיהיה ברור מדובר בנכה 100% קוגנטיבי שמטופל אצל אורתופד (בד"כ הולכים לאותו אחד) ושהומלץ עי כל רופא אורתופד גם בבתי חולים לעבור ניתוח החלפת מפרק הברך. כל אורתופד מזדעדע..
הבעיה שבגלל מוגבלות קוגנטיביות לא יוכל לעבור שיקום ואז אחרי הניתוח נאמר שיהיה נכה על כיסא גלגלים.כל הרופאים אמרו פה אחד.
בגדול: כל אורתופד שהיינו לא אמר מה סכנות אם לא נבצע ואם לא נבצע כעת ניתוח...
רק נאמר מה יקרה אם נבצע ואם אין שיתוף פעולה.
תמיד שיוצאים אחרי ביקורת נמצא סיכום הובהר והוסבר.. שזה שקר.
והנה כבר עכשיו אוכל לומר מאותה ביקורת מלפני 5 שנים ששאלתי ולא יכלו לתת מענה מה יהיה אם..
שכעת המצב החמיר הרגל מתעקמת ויוצאת מצירה מתקשה ללכת לעלות מדרגות.
בביקורת הנוכחית באנו עם טפסים לקצבת ניידות.. זה היה לפני שבוע, התייחס רופא מגעיל סירב למלא טפסים לא יודע לומר לי מה יקרה אם לא ננתח.. ואני הוספתי ואמרתי יכולות גם להיות בעיות נניח של סכרת וכו ואז גם לא יהיה ניתן? אמר שכן...
והנה אני תקועה עם טפסים
אין לי מה זה "רופא אישי"? מי ממלא ואין עזרה...
תודה
עזרכתן.
יש לי טופס " בקשה לבדיקה רפואית לקביעת מוגבלות בניידות" ברור לי שיש חלק שאותו רופא צריך למלא.
הבעיה שהייתי אצל אורתופד בקופ"ח והוא אמר שלא ממלאים טפסים כאלו...
אז מי ממלא?
מנסה להתקשר לטלפונים שרושמים בדף. "לשכות הבריאות" ואין מענה מאף אחד. הטלפון מנותק.. זה תמוהה כי לפני כמה ימים אמרו בדיוק ימים ושעות.. שום מספר משום לשכה לא עונה.התקשרתי גם *5400 אין רובריקה לבחירה.
אפשר עזרה מכן? האם זה אורתופד קופ"ח או רופא שמשלמים לו בפרטי לכתוב חו"ד?
אני לא מבינה את ההתנהגות של אורתופד בקופ"ח.
שיהיה ברור מדובר בנכה 100% קוגנטיבי שמטופל אצל אורתופד (בד"כ הולכים לאותו אחד) ושהומלץ עי כל רופא אורתופד גם בבתי חולים לעבור ניתוח החלפת מפרק הברך. כל אורתופד מזדעדע..
הבעיה שבגלל מוגבלות קוגנטיביות לא יוכל לעבור שיקום ואז אחרי הניתוח נאמר שיהיה נכה על כיסא גלגלים.כל הרופאים אמרו פה אחד.
בגדול: כל אורתופד שהיינו לא אמר מה סכנות אם לא נבצע ואם לא נבצע כעת ניתוח...
רק נאמר מה יקרה אם נבצע ואם אין שיתוף פעולה.
תמיד שיוצאים אחרי ביקורת נמצא סיכום הובהר והוסבר.. שזה שקר.
והנה כבר עכשיו אוכל לומר מאותה ביקורת מלפני 5 שנים ששאלתי ולא יכלו לתת מענה מה יהיה אם..
שכעת המצב החמיר הרגל מתעקמת ויוצאת מצירה מתקשה ללכת לעלות מדרגות.
בביקורת הנוכחית באנו עם טפסים לקצבת ניידות.. זה היה לפני שבוע, התייחס רופא מגעיל סירב למלא טפסים לא יודע לומר לי מה יקרה אם לא ננתח.. ואני הוספתי ואמרתי יכולות גם להיות בעיות נניח של סכרת וכו ואז גם לא יהיה ניתן? אמר שכן...
והנה אני תקועה עם טפסים
אין לי מה זה "רופא אישי"? מי ממלא ואין עזרה...
תודה
מי יכול למלא את הטופס לבקשה לבדיקה רפואית לקביעת מוגבלות בניידות?
עו"ד שירי אלון
מנהלת
24/06/26
בוקר טוב,
ככלל כשמדובר ברופא אישי הכוונה היא לרופא המקצועי המטפל בך.
ידוע כי רוב הרופאים במסגרת קופת חולים לא ממהרים לחתום על הטופס הזה אלא רק בביקור פרטי.
אני מציעה לך להגיש את התביעה באופן מקוון (אני מצרפת לך לינק להגשת התביעה) ובמקום לצרף טופס חתום על ידי רופא ניתן לצרף סיכום רפואי עדכני.
https://www.gov.il/he/service/mobility-committee
בהצלחה והמון בריאות
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
