האם מותר לחנות בתחנת אוטובוס ביום שבת?

|

חנייה בתחנת אוטובוס ביום שבת – מותר או אסור?

אדי 19/08/09
שלום רב,
קיבלתי דו"ח חנייה על חנייה בתחנת אוטובוס ביום שבת בשעה 17:45.
האירוע קרה בראשון לציון בתאריך 30/12/2006.
האם הדו"ח חוקי? האם אסור לחנות בתחנת אוטובוב בימי שבת?
אודה לכם על תשובה בנושא.

אסור!

יעקבי 19/08/09
אבל בימים אלה מונחת על שולחן הכנסת הצעתו של ח"כ אופיר אקוניס להתיר חניה בתחנות אוטובוסים בימי מנוחה ובשעות שקווי האוטובוסים אינם פועלים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן