איך מחשבים את הניכוי מימי המחלה בתלוש השכר?

|

חישוב תשלום דמי מחלה- המשך מתאריך 04-07-16

מילה. 05/07/16
שלום רב! 
עדיין לא היבנתי למה צריך להוריד פעמים- הרי הורידו פעם ראשונה מהמשכורת חודשית שכר של 2 ימים שלא לתשלום לפי חוק ימי מחלה (בתקופת מחלה 5 ימי עבודה) וגם מיתרה הצבורה של ימי מחלה בתשלום למטה בתלוש הורידו במקום 3 ימים שעבורם קיבלתי תשלום את כל התקופת מחלה- 5 ימים. כמה ימים היו צריכים לנקות מהיתרת ימי מחלה בתשלום שרשומה למטה בטלוש?

כתבי מחדש את שאלתך בהמשך לשאלה מיום 04.07.

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 06/07/16


בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן