מהברוטו. בלי שעות נוספות, בלי דמי הבראה.

|

חישוב פיצוי פיטורין

LIMOR 16/06/09
איך מחשבים דמי פיטורין? והאם מחשבים מסכום נטו או ברוטו? האם מפחיתים שעות נוספות, האם מפחיתים הבראה?

מהברוטו. בלי שעות נוספות, בלי דמי הבראה.

עו"ד רענן קריב מנהל 16/06/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן