איך ניתן לפעול כאשר הגרוש לא משלם מזונות במשך מעל לשנה?

|

חייב מזונות כבר מעל לשנה

טל 12/04/10
שלום, במסגרת הסכם גירושין התחייב הגרוש שלי לשלם מזונות בהוראת קבע. לפני יותר משנה הוא אינו משלם באופן סדיר, מפחית סכומים או אינו משלם כלל. עו"ד שלי פתחה תיק בהוצאה לפועל - זה היה לפני שנה וחצי. מה עליי לעשות - להמשיך לסמוך על עו"ד שלי או לפנות לעו"ד אחר? מה קורה אחרי שנתיים? תודה

מזונות והוצל"פ

עו"ד וינברג שלומי 13/04/10
במידה ויש רכוש לחייב (חקירות וכו') ניתן להגיש בקשות לעיקולים, הגבלות למיניהם על רישיון נהיגה ועוד.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן