האם אני זכאית ל-14 ימי חופשה בשנת העבודה הראשונה?

|

חופשה שנתית

סיגלית אלכסנדרי 02/03/12
שלום, לפני 3 חודשים התחלתי ללעבוד 5 שעות ביום בשכר שעתי. בתלוש המשכורת הראשון נרשמה לזכותי מכסה של 10 ימי חופשה וצבירה של 0.58ימים. האם זה נכון? מעיוני בחוק נראה לי כי אני זכאית ל 14 ימי חופשה בשנת העבודה הראשונה. תודה.

חופשה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 03/03/12
אכן זה נכון מדובר ב14 ימים קלנדריים משמעמי שעובד גם שישי מגיע לו 12 ימים בפועל ומי שעובד 5 ימים מגיע לו 10 ימים בפועל

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן