כן

|

זכאות לימי חופשה

ביאנה 14/11/09
שלום, אני סטודנטית ועובדת חצי משרה בתור קופאית. האם מגיעות לי ימי חופשה מתאם המעביד ?
נ.ב בתלוש משכורת כתוב שיש לי ימי חופשה

כן

שיר ורד 15/11/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן