פני לפורום ביטוח לאומי

|

זכאות לדמי לידה

מתמחה 17/08/09
אני מסיימת ההתמחות במרץ 2010, ומעוניינת להכנס להריון. רציתי לדעת האם אהיה זכאית לדמי לידה?

פני לפורום ביטוח לאומי

שי 17/08/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן