אנא פני לפורום ביטוח לאומי

|

זכאות לדמי אבטלה

מרים 23/08/21
שלום, התפטרתי לאחר החופשת לידה מעבודתי .

אני גרה בעפולה והעבודה שלי בפ"ת ( 80 ק"מ מרחק)

במסגרת העבודה שלי דורשים ממני להגיע למקודם העבודה פעמיים בשבוע מכיוון שאין בידור מתאים לתינוקת אין באפשרותי לעשות זאת לכן התפטרתי.האם אני זכאית לדמי אבטלה ולמשך כמה זמן ? תודה

אנא פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 25/08/21

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן