עד מתי ניתן להתפטר בחופשת לידה ולקבל פיצויים?

|

התפטרות בחופשת לידה

גליה 06/04/16
מזה שש שנים אני עובדת באותה חברה. יצאתי לחופשת לידה לפני 6 חודשים. עד מתי ביכולתי להתפטר (מיוזמתי) ועדיין להיות זכאית לדמי הפיצויים (עבור התקופה בה לא הייתי חתומה על סעיף 14ג')  אם בכלל ?

התפטרות לצורך טיפול בילד

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 07/04/16
גליה שלום,

ניתן להתפטר לצורך טיפול בילד על 9 חודשים מיום הלידה (בכפוף למתן הודעה מוקדמת).



לרשותך בכל שאלה נוספת,



בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן