כיצד ניתן להתפטר בזמן שביתה של החברה?

|

התפטרות בזמן שביתת החברה

ע 25/06/17
החברה שבה אני עובדת נמצאת בשביתה . במידה ואני מעוניינת להתפטר מה הפרוצדורה ? האם
להמתין לתום השביתה או מסירת המכתב במייל למנהל

התפטרות בזמן שביתה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 26/06/17
השביתה היא כללית /קיבוצית והתפטרותך הינה פרטית /אישית. ולכן את יכולה להתפטר במועד שהכי מתאים לך אופן אישי. - אין לכך חשיבות משפטית. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן