מהן ההשלכות של הגשת התנגדות לחיוב בהוצל"פ לפני הדיון?

|

התנגדות חיב הוצל"פ

שירה 19/08/11
שלום !הגשתי התנגדות בתיק הוצל"פ אשר נפתח נגדי, בעניין שטר ערבות ( דרשתי לשלם רק את סכום שטר הערבות). ההתנגדות התקבלה, והעניין הועבר לבית המשפט ,החלטת הרשם היא:"התנגדות בפרק הזמן ... העניין הועבר במסגרת בקשת רשות להתגונן.."נקבע תאריך לדיון ( פברואר 2012) והתיק ממתין לטענות.שאלתי מצד מי נדרש להגיש תגובה / טענות מצד החיב ( אני) או הגשת תביעה מאת הזוכה בבית המשפט ?אודה על עזרתכם. 

דיון בהתנגדות

עו"ד שרגא משה 19/08/11
אינו נזקק לתגובת מי מהצדדים טרם הדיון.
בדיון תחקרי על תצהירך ועל הטענות הכלולות בו.

אם הודית בחוב צפי לפס"ד כנגדך.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן