איך ניתן לפעול אם אני מועסק דרך חברת כח אדם מעבר ל-9 חודשים?

|

השמת כח אדם

אנונימי 11/07/16
שלום,
אני עובד בסופר באמצעות חברת כח אדם, נאמר לי שלאחר 3 חודשים יעבירו אותי לעבוד ישירות דרך המעסיק (הסופר),בנתיים עברו 4 וחצי חודשים ובפועל לא העבירו אותי למרות שאמרו שמטפלים בכך ובנתיים אני עדיין נישארתי מועסק ע''י כח האדם , מה ניתן לעשות בנושא זה והאם קיים מצב כזה גם שישאירו אותי מעבר לתשעה חודשים דרך כח ה אדם אם כן ישאירו אותי מעבר לזמן המותר מה עליי לעשות , ושאלה נוספת האם הוותק מחברת כח האדם נישמר או כאשר אני נקלט לעבוד בסופר הוותק מתחיל מחדש מיום ההעברה תאריך תחילת ההעסקה , אשמח לתשובות בנושא , תודה רבה.

עבודה באמצעות חברת כח אדם

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 12/07/16
החוק מקנה להם אפשרות להעסיק עובדים באמצעות כח אדם 9 חודשים ולא דקה מעבר לכך. ובאם יופר על ידם חוק זה - אין בעיה לטפל בהפרה באמצעות פניה ו/או תביעה . ולשאלתך השניה - הוותק מעבודתך באמצעות חברת כח אדם נשמר ולא מתאפס מחדש. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן