האם הפרשות לפנסיה באיחור נחשבות לשכר מולן?

|

הפרשות לפנסיה באיחור ובחוסר – האם יש לחשב שכר מולן

ציפי 30/03/17
שלום,
לפני כשלושה חודשים גיליתי כי המעביד שלי הפריש לי לפנסיה באיחור רב (אין רצף) ולא הפקיד את הסכומים הנכונים.
משנת 2008 (פנסיה חובה) ועד 12/16 יש חוסר של יותר מ- 5,000 ש"ח.
האם הסכום הזה הוא שכר מולן ?
תודה

הפרשות לפנסיה כשכר מולן

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 03/04/17
שלום רב
על פניו אכן מדובר בהלנת שכר אולם בגין חלק מהתקופה כבר ישנה התיישנות. בכל מקרה ניתן לדרוש הפרשי ריבית והצמדה ו/או את הרווחים שהכספים היו עושים אך לשם כך יש לבצע חישוב אקטוארי

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן