מהן זכויותיי לאחר סיום ימי המחלה בעקבות הפחתת שעות עבודה?

|

הפחתת שעות עבודה ע"י רופא תעסוקה

דינה 13/11/16
אני עובדת כ 20 שנה במשרה מלאה וחברה במנורה מבטחים מתחילת עבודתי.
לפני כחודשיים וחצי רופא תעסוקה המליץ לעבוד 6 שעות ביום כלומר 30 שעות שבועיות לעומת 42.5 שעבדתי עד עתה.

כבר חודשיים משלמים לי על חשבון ימי מחלה שצבורים .
שאלתי. מה קורה לאחר שמסתיימים ימי המחלה או בכלל מהם זכויותי?

הפחתת שעות עבודה בעקבות המלצת רופא תעסוקה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 14/11/16
לאחר סיום השימוש בימי המחלה אפשר להשתמש בימי חופשה ואח"כ או לשנות לצמיתה את אחוזי המשרה  או הרופא יקבע אחרת - שאת יכולה לחזור למשרה מלאה - או שתאלצי לסיים את תפקידך במשרה מלאה. אתם - הצדדים צריכים לשוחח עם האפשרויות. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן