מהן העילות הקבועות בחוק לביטול דו"ח חניה בלתי-מוצדק?

|

העילות הקבועות בחוק לביטול דו"ח חניה

א 29/11/10
בדו"ח חניה בלתי-מוצדק שקיבלתי כתוב שניתן להגיש בקשה לביטולו "מהעילות הקבועות בחוק".אשמח לדעת, על איזה חוק מדובר?תודה רבה!

ברוב המקרים זהו ניסוח קבוע שאומר

מיקו 29/11/10
במילים אחרות " לא קראנו ,מה יש לך להגיד ,אנחנו שולחים את זה לכולם " הרי לא יכול להיות שאדם שקיבל דו"ח ,וטוען שהרכב לא שלו,ומעולם לא היה שלו,מקבל תשובה כזאת.,,
וברצינות, הכוונה שלא תבוא ותגיד "לא הייתה חניה,או חניתי רק לרגע,הלכתי להביא כרטיס , אלא אם תבוא ותומר אין תמרור,הרכב לא שלי,הסימון לא ברור,וכ,,
ומה הסיבה שבגינה אתה רוצה שיבטלו לך את הדו"ח?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן