האם אני חייבת לחתום על הסכם סודיות שהבוס שלי דורש?

|

הסכם סודיות

מירב 05/08/09
אני עובדת כבר 4 שנים, ולפתע החליט הבוס שלי להחתים את כולנו על הסכם סודיות חריף במיוחד. האם אני מחוייבת לחתום. האם זה בכלל חוקי????

הסם סודיות- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 05/08/09
את לא חייבת לחתום והמעסיק יכול לפטר אותך הסכם סודיות באופן כללי הוא חוקי אך ביה"ד יבדור את מידתיותו וכן תנאים רבי ם נוספים.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן