הנחה בארנונה

|

הנחה בארנונה לעמותות

ברברה פז 26/10/13
שלום חברים,

יש לנו עמותה  הפועלת 18 חודש בביתנו.  העמותה מתעסקת וחינוך, רווחת הציבור ורווחת בעלי חיים.  העמותה משתמשת בכ60% מהשטח של הבית ושל החצר.  האם מגיעה לי הנחה בארנונה?  אם כן, למי לפנות?   אני מאוד מודה על כל אזרה מהפורום.  מאחלץ לכום כל טוב!   ברברה

הנחה בארנונה

ינאי 26/10/13
תוכל לפנות לעיריה בבקשה להנחה בתשלומי הארנונה

אבל היות ואתה פועל בביתך אני בפסק אם תתקבל כל הנחה 

אבל תמיד כדאי לנסות 

טופס בקשה להנחה בארנונה

גידי גולדנר, רו"ח 28/10/13
רצ"ב טופס למילוי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן