האם ניתן לבקש הפטר בהכרזה כפושט רגל בהיעדר תביעות חוב?

|

הכרזה והפטר

אריאל 30/05/11
הייתי תמים עבדו עלי. . . פשטתי רגל הגשתי בקשה בעצמי
שלחתי מכתבים לכל הנושים בעניין צו הכינוס שניתן
עברו מעל שמונה חודשים בעוד חודשיים אני אמור להיות בדיון הכרזתי כפושט רגל בתל אביב.
שאלתי היא: האם במסגרת ההכרזה כפושט רגל אוכל לבקש הפטר נוכח העדר התביעות חוב כנגדי ???

תודה לעורך דין

פשיטל רגל והפטר חובות

עו"ד שזר .ת 30/05/11
לא חושב שיתנו לך, צריך למנות לך מנהל מיוחד קודם, -תגיש דו"חות בזמן, תשלם את התשלומים בזמן, ואז כמה שבועות אחרי הדיון תגיש בקשת הפטר.
בהצלחה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן