האם ניתן להפחית או לבטל היטל השבחה ?

|

היטל השבחה

מ 27/07/17
שלום רב. בתחילת שנת 2013 בני מכר משק חקלאי במושב אשר קיבל בירושה במחיר 1150000
ש"ח. עבור המכירה שילמנו מס שבח כ-45000 ש"ח וגם דמי הסכמה למנהל כ-200000 ש"ח.
לאחרונה קיבלנו גם דרישה לתשלום היטל השבחה ע"ס כ-66000 ש"ח (כעבור כמעט 4 שנים!).
האם יש אפשרות לקבל פטור מתשלום זה? תודה מראש

האם ניתן להפחית או לבטל היטל השבחה ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 28/07/17
מ' שלום רב,
מהנתונים שמסרת לא ניתן לתת תשובה חד-משמעית.
יש לבחון את מכלול הנותנים, למשל: על מה ולמה נדרש היטל ההשבחה ? מדוע דווקא עכשיו ?
יש מקרים שניתן להפחית ואפילו לבטל את ההיטל.
מציע להיוועץ עם עו"ד.
מקווה שסייעתי.
בהצלחה ! 

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן