מצטער, לא בפורום הזה

|

הזמנת עד קטין הבהליך בוררות

יהונתן 19/03/11
שלום רב,
אני והצד השני החלטנו להעביר את ההליך לבוררות
נתגלה לי לפתע ע"י הצד השני כי להליך בוררות לא ניתן לזמן עד קטין
האם הדבר נכון?
תודה

מצטער, לא בפורום הזה

דוד 19/03/11
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן