האם העירייה חייבת לשלוח הודעה על כפל קנס בדואר רשום?

|

הודעה על כפל קנס

נתנאל 27/04/10
שלום וברכה.
האם הודעה על כפל קנס צירכה להשלח בדואר רשום?
האם העיריה צריכ להוכיח את משלוח ההודעה על כפל קנס?
תודה

כן ולא

עו"ד אלעד שור 28/04/10
העירייה יכולה לשלוח אך שבא לה. ברם, אם לא ישלחו בדוטר רשום לא יוכלו להוכיח ששלחו ולכן בדרך כלל הכפל מגיע ברשום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן