האם תאריך הפיטורין במכתב צריך לכלול את תקופת ההודעה המוקדמת?

|

הודעה מוקדמת

ליהי 06/07/09
1. ב-22/06 פוטרתי ממקום עבודתי לאחר כ- 3 שנים נמצאתי זכאתי לתשלום הודעה מוקדמת של 26 ימים האם על מכתב הפיטורין צריך להיות רשום החל מתאריך ה-22/0609 או על המעסיק להוסיף 26 יום לתאריך המצויין ?
2. במידה ועבדתי משרה חלקית האם התשלום עבור 26 יום הינו מופחת או משולם כמשמרת מלאה בכל מקרה ?

בבקשה צריכה תשובה

ליהי 06/07/09

הודעה מוקדמת- דיני עבודה

עו"ד בן נתן שי 06/07/09
1. תלוי. אם המעסיק שילם לך חלף הודעה מוקדמת- מיום סיום יחסי העבודה בפועל היינו ב- 22.6. אם הועסקת בתקופת ההודעה המוקדמת- ביום שסיימת לעבוד (היינו לאחר 26 יום).
2. תשלום ההודעה המוקדמת היא כמו השכר שהיה משולם לך לו עבדת באותה תקופה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן