האם ימי הפגרה בבית המשפט נחשבים במועד הגשת תביעת חוב?

|

הגשת תביעת חוב ופגרה

נושה 13/08/13
שלום,

רציתי לשאול אם כשאומרים שיש חצי שנה להגיש תביעת חוב מיום מתן צו הכינוס האם ימי הפגרה בבית המשפט נכללים בימים אלו או שמא עקב הפגרה יש למעשה כמעט 8 חודשים.


תביעת חוב באיחור

עו"ד תומר שזר מנהל 14/08/13
לא צריך להגיש בתוך 6 חודשים, והפגרה לא מאריכה את המועד הזה (ככל הידוע לי - אולי יש פס"ד שאומר אחרת  - אבל ככל הידוע לי זה לא מאריך).

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן