האם מותר לשלוח בקשה לדחיית מועד הגשת כתב הגנה בפקס?

|

הגשת בקשה לבית המשפט לענייני עבודה

עידן 02/08/12
1. האם הגשת בקשה ( לדחיית מועד הגשת כ. הגנה) היא לפי הנוהל בבית משפט רגיל ? אני לא מוצא התייחסות בתקנות

2. אם אני מבין נכון מאחר ואסור לשלוח תצהירים בפקס - אזי אסור גם לשלוח בקשה בפקס . אני מבין נכון ?

תודה רבה

הגשת בקשה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 03/08/12
אין כל בעיה לשלוח בקשה לדחיית מועד להגשת כתב הגנה בפקס אסור לשלוח תצהיר עדות ראשית אבל תצהיר מלווה לבקשה אין בעיה כל עוד סה"כ הבקשה והנספחים לא עולים על 5 עמודים

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן