האם בונוסים נחשבים כחלק מרכיב השכר לצורך חישוב פיצויי פיטורים?

|

הבהרה

זיוה 31/05/09
"לגבי הבונוסים- בכל מקרה הם לא מהוים חלק מהפיצוים אלא אם סוכם אחרת זה חוקי לחלוטין ( אלא אם הבונוסים מהווים חלק מרכיב השכר ואז זה משהו אחר)"
זה מה שעניתם לי בשרשור למטה לשאלה האם בונוסים הם חלק מהשכר שלפיו יחושבו הפיצויים- אבל השאלה שלי- מה זה חלק מרכיב השכר????

רכיבי שכר- דיני עבודה

עו"ד בן נתן שי 31/05/09
רכיבי העבודה שהינם חלק משכר העבודה לצורך פיצויי פיטורים- שכר יסוד, תוספת ותק, תוספת מחלקה וכו'. בונוסים בד,כ אינם חלק מהשכר הקובע לצורך פיצויי פיטורים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן