האם מתמחה שמסיימת את ההתמחות זכאית לדמי לידה בחופשת הלידה?

|

דמי לידה לאחר התמחות

מתמחה 02/08/09
אני מתמחה ומסיימת ההתמחות בחודש מרץ, צפויה ללדת בסוף חודש אפריל , האם אני זכאית ולחילופין האם הבוס שלי חייב לשלם לי דמי לידה בחופשת הלידה?

דמי לידה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 02/08/09
את קצת מתבלבלת דמי לידה משלם המוסד לביטוח לאומי ובאם התמחת במשך שנה אין כל סיבה שלא ישולמו לך דמי לידה אבל למען הס ספק פני ל]פורום ביטוח לאומי

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן