כן, אם השלמת שנה מלאה בעבודה.

|

דמי הבראה

ליטל 07/10/09
שלום. ידוע לי שדמי הבראה מקבלים לאחר שנת עבודה בחודשי הקיץ. שאלתי היא- במידה ואני מתפטרת (בחורף) בתום שנת עבודה שלמה בדיוק. האם מגיעים לי דמי ההבראה? תודה

כן, אם השלמת שנה מלאה בעבודה.

עו"ד רענן קריב מנהל 07/10/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן