האם חוקי לא לקבל דמי הבראה במשך 3 שנים ברציפות?

|

דמי הבראה

יעקב 17/06/09
שלום,

אינני מקבל דמי הבראה כבר 3 שנים ברציפות. האם זה חוקי? מה עליי לעשות?

תודה

הגש תביעה

עו"ד רענן קריב מנהל 18/06/09
לא, על המעסיק לשלם, וכל עוד אתה עובד אתה יכול לתבוע עד 7 שנים לאחור. אם סיימת לעבוד - שנתיים לאחור.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן