כיצד מחושבים דמי הבראה לעובדים עם ותק שונה אצל אותו מעסיק?

|

דמי הבראה

לילך 02/07/16
שלום רב, שואלת בשביל בעלי ואני:
1. אני עובדת אצל המעסיק הנוכחי שנה וחצי - על פי איזה ותק שנים אקבל דמי הבראה?
2. בעלי עובד אצל אותו מעסיק כ-3 שנים ואף פעם לא קיבל דמי הבראה. הנושא עלה והמעסיק אמר כי ישלם לו אך לא פירט. האם הוא מחויב לשלם לו דמי הבראה עבור כל ה-3 שנים. כלומר נאלץ לשלם כעת עבור 18 ימי הבראה? 

תודה רבה רבה! 

דמי הבראה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 02/07/16

1. על המעסיק לשלם במועד תשלום דמי ההבראה עכשיו בגין כל התקופה דהיינו בעבור שנה וחצי.

2. כן עבור כל השנים ( 17- שנה ראשונה זה 5 ימים אלא אם חל צו הרחבה כלשהו)

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן