האם חיילת שעובדת שנה וחודשיים זכאית לדמי הבראה?

|

דמי הבראה

קים 16/08/12
היי אני חיילת שעובדת כשנה ושלושה חודשים במקום העבודהאני עובדת כמעט כל יום כמו משרה מלאה.האם מגיע לי דמי הבראה כמו כולם זאת אומרת 5 ימים?

מתי מקבלים דמי הבראה

עו"ד אחז אגם 16/08/12
קים שלום,לאחר שנת עבודה מלאה את זכאית לדמי הבראה וכן בגין החלק היחסי של השנה השניה.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן