כן - תשלום דמי הבראה בעת גמר החשבון בסיום העבודה

|

דמי הבראה למתפטר

אלעד 02/12/09
התפטרתי מהחברה בה אני עובד כבר 2.5 שנים , האם דמי ההבראה המגיעים לי על שנת 2009 אותה עבדתי במלואה צריכים להיות משולמים לי בגמר החשבון מול המעביד ואם לא אז כיצד ומול מי עלי לקבלם ?

כן - תשלום דמי הבראה בעת גמר החשבון בסיום העבודה

עו"ד דרור חייק מנהל 02/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן