פני לפורום ביטוח לאומי

|

דמי אבטלה

קרמר רחל 01/09/09
שלום רב
הייתי עצמאית עד יוני 2008
מיוני 2008 ועד אוגוסט 2009 עבדתי כשכירה
מספטמבר 2009 הורידו אותי ל10 שעות עבודה בשבוע במקום משרה מלאה
שאלות
1 האם אני זכאית להשלמת הכנסה ?
2 האם כדאי לי להפוך שוב לעצמאית ואת 10 השעות לעבוד מול חשבונית שלי , האם עדיין יגיעו לי דמי אבטלה , או השלמת הכנסה?

פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 01/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן