אנא פני לפורום ביטוח לאומי

|

דמי אבטלה – עבודת ביניים

חנה אא 29/11/20
אשמח להסבר
לפי "דמי אבטלה - עבודת ביניים" האם מדובר בתקופה של סיום 6 חודשים? או עד 6 חודשים? כלומר לא 6 חודשים מלאים. התחלתי עבודת ביניים ב14.6. אם אני מתפטרת ב10.12 האם אני זכאית לדמי אבטלה מהיום הראשון? איך נעשית הספירה של 6 חודשים? 

אנא פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 02/12/20

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן