האם אצטרך לשלם מס שבח על מכירת דירה שנייה?

|

דירה שניה מס שבח

סמי 30/09/14
שלום

רכשתי את דירתי הראשונה לפני 10 שנים.

לפני 3 שנים רכשתי דירה נוספת.

עכשיו אני רוצה למכור את הדירה שרכשתי לפני 3 שנים ברווח של 600,000 שקל מעל מה שקניתי אותה, בכדי לקנות דירה אחרת.

האם אני אצטרך לשלם מס שבח?

מס שבח במכירת דירה נוספת

עו"ד ענת קציר מנהלת 30/09/14
סמי שלום,



כן. ככל הנראה תצטרך לשלם היות וזו לא דירתך היחידה.



בברכה,



ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן