האם מגיעה לי פנסיה לאחר שהתפטרתי מעבודתי, אם לא הפרישו לי פנסיה?

|

דיני עבודה

ע 14/05/17
שלום, עבדתי בחברה 5 חודשים ולא הפרישו לי פנסיה למרות שיש לי קופת גמל. גם אם
התפטרתי מגיע לי את הפנסיה?

דיני עבודה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 15/05/17

כן בוודאי . אין שום קשר ליבת הפסקת או סיום העבודה. הפרשות לפנסיה ופ"פ - אינם מותנים באופן סיום יחסי העבודה. ולכם אם היה לך קופת פנסיה פעילה בזמן שהתחלת לעבוד - על המעסיק היה להפריש לך לפ"פ ולגמל החל מיום עבודתך הראשון. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן