האם ניתן לדווח על הוצאות שכירות בעת ניהול עסק מהבית?

|

דייוח שכירות בדוח השנתי

מוצרי צחי 26/12/21
שלום,
האם ניתן לדווח על שכירות של הבית למס הכנסה כי העסק מנוהל מהבית כהר המון שנים.
אשמח לתשובה.
תודה
צחי

דיווח על השכרה כהוצאה

עו"ד משה גבע מנהל 13/01/22

כעיקרון- כל הוצאה המשמשת בעסק ניתן לדרוש אותה כהוצאה. 

מי שעובד מהבית מקובל כי מקצה חדר אחד לחדר עבודה ובהתאם לכך דורש את הוצאות הבית. 

נניח שמדובר בדירת 4 חדרים אז ניתן לדרוש 1/4 מהוצאות הבית כגון: שכירות, ביטוחים, חשמל, ארנונה וכו'. 

יש לקחת בחשבון שלעיתים הפעילות מהבית נוגדת את הסכם השכירות (כאשר הבית מושכר) שלרוב מגדיר את הדירה למגורים בלבד. 


הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן