האם החלק בדירה שנמכרה בפטור ממס שבח משפיע על פטור ממס לדירה יחידה?

|

דחוף – פטור ממס שבח – דירה יחידה

! 03/06/12
שלום רב,  בשנת 2010 ירשתי חלק בדירה שהיה קטן מ 25%.הדירה הזו נמכרה באוקטובר 2010 בפטור ממס שבח 1/4. כיום ברצוני למכור את דירתי היחידה שבבעלותי. לא מכרתי ב- 18 החודשים שקדמו למכירה, דירה אחרת בפטור ממס של דירה יחידה, והשאלה שלי היא האם החלק שהיה לי בדירה שנמכרה בפטור 1/4, יכול למנוע ממני כיום לקבל פטור של דירה יחידה הואיל ובארבע שנים שקדמו למכירה היו לי בעת ובעונה אחת 2 דירות, או שבגלל שהחלק שהיה לי קטן מ - 25% לא יראו את זה כדירה נוספת, ואני אקבל את הפטור של דירה יחידה? תודה מראש.

לא תהיה זכאי לפטור לפי סעיף 49ב2

סלי אילון, רו"ח 04/06/12

פטור של דירה יחידה

! 04/06/12
תודה על תשובתך.  למה?האם יש אפשרות להגיש בקשה למיסוי מקרקעין ולהחליף את עילת הפטור של הדירה שנמכרה באוקטובר 2010? 
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן