מה עשוי לקרות במשפט על דו"ח תנועה במהירות 32 קמ"ש מעל המותר?

|

דו"ח תנועה על 32 קמ"ש מעל המותר

עמית 01/11/09
קיבלתי דו"ח תנועה על מהירות של 32 קמ"ש מעל המותר ( לאחר הפחתה של 5 קמ"ש במצלמת לייזר ), זימנו אותי למשפט, זוהי העבירה הראשונה שלי במשך 20 שנה , מה אני עשוי לקבל במשפט ?

תשובה

עו"ד מוטי חבה 01/11/09
אני מניח כי העבירה הייתה בדרך עירונית, להערכתי, וזו הערכה בלבד. אתה צפוי לפסילה על תנאי, 10 נקודות לחובתך וקנס כספי.
בהצלחה.

מהירות

עו"ד אילון אורון 02/11/09
לפי הנתונים אין הכרח לפסילה בפועל, אך קיימת סכנה לכך.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל הפורום
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן