קביל אבל

|

דו"ח על מהירות בלילה , בהיעדר תאורה

ש 23/10/09
שלום רב ,
בעקבות שמועה שהגיעה לאוזניי רציתי לדעת ...
ישנה טענה כי דו"ח שנתקבל על מהירות מופרזת
אך בשעת לילה מאוחרת - ובהיעדר עמודי תאורה
האם ניתן לטעון לאי-קבילות הדו"ח בשל הנסיבות הנ"ל (חושך מוחלט)?

אודה לתגובתכם
ש.

קביל אבל

אורן המקורי 24/10/09
אם תבקש להישפט תצטרך להוכיח שלא ניתן היה להבחין ברכבך בשל ה"חושך המוחלט" ששרר לטענתך.
הטיעונים שהצגת לא פוסלים את הדו"ח אוטומטית.

דוח מהירות בלילה

עו"ד אילון אורון 28/10/09
האיזה מכשיר נתפסת? ממלז?
מה המהירות?
בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל פורום תעבורה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן