האם אני אחראי לדו"ח על אי חגירה במשאית עם חוסר חגורות?

|

דוח על חגורה לעובד של נהג משאית חסר חגורה

דחוף 19/09/11
שלום לכם , השאלה הזאת דיי דחופה , אני בן 16 ועובד בהובלות ,
רציתי להקדים ולהדגיש שהמעסיק שלי הוא בעל המשאית, ובקבינה שלו (מקום שיושבים 3 עובדים) יש לו 2 חגורות במקום של שלושה.. זאת אומרת שבמושב שבו אני ישבתי (ליד החלון בסוף) הייתה חגורה , ובאמצע לא.
הנהג אמר לנו להתחגר יחדיו , וככה עשינו ..
הבעיה שלי היא שאני קיבלתי את כל הדוח עלי , בכך שהחגרנו..
השאלה שלי היא - האם המקרה הוא צודק שאני צריך לקבל את הדוח? או שבכלל זאת אחריותו של בעל המשאית שאחראי לאי חגורה במשאיתו? .

אשמח לתשובה מהירה מכיוון שאין הרבה זמן לדוח, וחוץ מזה .. לא ניראה לי שאפשר לשנות אותו , או לעשות משהו בנידון , משום שהוא על שמי .
תודה מראש.

מספר הנוסעים כמספר החגורות

יעקבי 19/09/11
שלום לך,
בעל המשאית אינו אחראי לך.
הנהג אחראי לך. ניתן היה לרשום דו"ח גם לנהג על שהסיע נוסע לא חגור.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן