ראה תשובתי לשאלתך מיום 15.1.2010

|

דו"ח חנייה

avic 17/01/10
שלום רב
קיבלתי דו"ח חניה ורכבי נגרר בשל חניה באדום לבן. כיום כ 5 חודשים לאחר שתם הזמן לבקשה להישפט, ניגשתי למחלקת החנייה בעירייה ושם נתברר לי מתצלום הרכב כי חניתי בכחול לבן וכי הרכב כלל לא אמור היה להיגרר. מה יש בידי לעשות? ומה הסיכויים?. תודה ,אבי.

ראה תשובתי לשאלתך מיום 15.1.2010

|עו"ד נ.חקלאי 18/01/10
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן