כנראה 6-ד זה תמרור ד-16 (X לבן על גבי אספלט)...

|

דוח חנייה לפי סעיף 6(ד)

אריה 03/02/11
שלום, קיבלתי דוח חנייה שחניתי חלקית על X שמהווה כניסה לחנניה פרטית של שכן. הגשתי ערור מהנימוק שהחנייה לא הפריע לכניסת רכת של השכן, וש פתח החנייה רוחבו 7 מ' ולא 3.5 מ' כפי שטופסים חנייות אחרות (לא ברור כי הוא קיבל אישור לפתח כפול). הערור לא אושר, האם יש לי עילה לגשת לבית משפט? (הדוחבסך 250 ש"ח)

כנראה 6-ד זה תמרור ד-16 (X לבן על גבי אספלט)...

doom 03/02/11
תקנה 22(א) עונה על כל השאלות שלך ולשונה: עובר דרך חייב לקיים [בכל מקרה]  את ההוראות הניתנות בתמרור, אולם תהיה הגנה טובה לנאשם אם יוכיח שהתמרור הוצב, סומן או נקבע שלא כדין.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן