האם יש להגיש פס"ד להוצאה לפועל לאחר דיון שבו לא התייצב בעל הצ'ק?

|

ביצוע פס"ד אחרי דיון

דני 26/11/10
שלום רב , הגשתי צ'ק להוצל"פ , בעל הצ'ק התנגד לביצוע בטענה כי הצ'ק גנוב , לאחר דיון בבית המשפט בו הוא לא התייצב כלל קבלתי פס"ד לזכותי , האם עלי להגיש הפס"ד להוצאה לפועל לגביה ?

לא, אבל

עו"ד שרגא משה 26/11/10
יש להגיש את פסק הדין להוצל"פ (בתיק ביצוע השטר) לשם הסרת עיכוב הליכים ככל שזה קיים בתיק.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן