האם ניתן לבקש כמה סעדים בטופס אחד בהוצל"פ או שצריך לבקש בנפרד?

|

בטופס בקשה של הוצל"פ לדוגמא חייב 1 או

דויד 27/12/10
חייב 2, האם אני יכולה לבקש/לסמן כמה סעדים או שצריך למלא כל סעד בבקשה נפרדת? 

תשובה

עדי 27/12/10
שלום דויד,כל לשכה והחוקים שלה... כמה שזה נשמע אבסורד.יש לשכות שניתן להגיש להן כמה בקשות בטופס אחד ויש לשכות שצריך להגיש כל בקשה בנפרד.המלצתי - אם הלשכה קרובה אליך, לך אליהם והם ינחו אותך. אם לאו, תגיש כל בקשה בטופס נפרד. אל תשכח לצרף תצהיר.בהצלחה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן