האם קנס יציאה על בונוס מותנה חוקי אם העובד מתפטר לפני 3 שנים?

|

בונוס מותנה

ורדה 25/09/16
במקום עבודתי העובד מקבל מידי חודש סך כסף כבונוס מותנה, שאם יחליט לפרוש מהעבודה לפני תום 3 שנים מתחילת העבודה, עליו להחזיר את כל הסכום שהצטבר עד כה בתוספת הצמדה. הבקשה של העובד שלא לקבל את הבונוס המותנה, ולקבל את הסכום עם סיום 3 השנים, איננה מתקבלת. האם זה חוקי? האם עובד שמתפטר מהעבודה לפני תום ה-3 שנים, חייב להחזיר את הכסף? 
תודה רבה!

קנס יציאה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 27/09/16
ורדה שלום את בעצם מדברת על קנס יציאה ולא בונוס מותנה. וכן קנס יציאה הוא לגיטימי . עם מתקיימים קריטריונים מסויימים. כגון הכשרה שהעובד עובר. הקטנת הקנס ככל העובד צובר וותק וכו'...
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן