האם יש ארכה להגשת דו"ח לנישום שאינו מיוצג ?

|

ארכה להגשת דוח שנתי מקוון ליחיד

מיקי 11/05/17
בס"ד
       שלום רב
 אני צריך להגיש דוח מקוון ל2016 . הדוח צריך להיות מוגש עד סוף מאי . יש הודעה באינטרנט שהדוח יפתח לקראת סוף חודש מאי . היות ואני ממלא לבד את הדוח אולי אני אצטרך עוד כמה ימים .האם יש הארכה אוטומטית להגשת הדוח ? כי אני לא אשם שהם לא פתחו לפחות חודש מראש. או שצריך לגשת אליהם ולבקש ארכה ? תודה מראש 

האם יש ארכה להגשת דו"ח לנישום שאינו מיוצג ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 12/05/17
מיקי שלום רב,
אתה כבר יודע שלא תצליח ? אולי כן תצליח ?
בעקרון, אין ארכות להגשה למי שאינו מיוצג.
מקווה שסייעתי.
בהצלחה !

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן